Thursday, December 23, 2010

almost at de end of a....

Posted by ~iEKhA~ at 7:45 AM
aku macam orang bodoh weyh..siyez...dy tpu aku lg..aku da xtaw nk kta pa..suma bnda aku dapat taw sniri..sakit..apa salah aku dy wat aku camneyh??dy anggap aku sapa??aku jg rlationship neyh gla2..sumpah aku sayang dy..aku ...dah la..aku dah speechless skrg..apa nk jd2 la..aku x kuat sowg2..btw,tanx 2 him..tanx alot wat aku asa pa yg aku asa skrg.

3 comments on "almost at de end of a...."

Ila Jamaludin .. on December 23, 2010 at 11:43 PM said...

awat ika...ok ke??? kalo pasai dia ngan that girl sabar je la ye...

addy azmar on December 24, 2010 at 9:23 AM said...

btoi2..sabaq na..

~iEKhA~ on December 24, 2010 at 8:29 PM said...

ya..tanx k?both of u.

Post a Comment

Thursday, December 23, 2010

almost at de end of a....

aku macam orang bodoh weyh..siyez...dy tpu aku lg..aku da xtaw nk kta pa..suma bnda aku dapat taw sniri..sakit..apa salah aku dy wat aku camneyh??dy anggap aku sapa??aku jg rlationship neyh gla2..sumpah aku sayang dy..aku ...dah la..aku dah speechless skrg..apa nk jd2 la..aku x kuat sowg2..btw,tanx 2 him..tanx alot wat aku asa pa yg aku asa skrg.

3 comments:

 

kEYboaRDkukeciK Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates | Thanks to Blogger Templates | Image by Tadpole's Notez